Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

terminologii

Liczba pozycji: 4
  • Z powodu terminologii ekonomii politycznej – ebook

    Z powodu terminologii ekonomii politycznej – ebook

    Aleksander Fredro  

    Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • Logika – ebook

    Alexander Bain  

    Obszerny i nawet rozwlekły podręcznik. Autor, słynny filozof angielski, empiryk, miał na względzie interesy ucznia, zwłaszcza studenta, przygotowującego się do egzaminu, ale wykład jego często jest niespójny, przeładowany uwagami luźnymi. Zagadnienia, ze stanowiska autora sporne, znalazły się w dodatkach do pierwszego i drugiego tomu, najczęściej informujących. Treściwy wstęp psychologiczny. Szczególnie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: Produkt bezpłatny

    Więcej

    • EPUB
  • CENA NEXTO

    Instrumenty dłużne w gospodarce – ebook

    Dorota Iwona Czechowska  

    Recenzowana praca jest jedną z pierwszych poświęconych w sposób kompleksowy tej grupie instrumentów finansowych. Dotychczas były one omawiane w ramach szerszych opracowań poświęconych także innym rodzajom walorów rynkowych. Tymczasem instrumenty dłużne tworzą grupę w wyraźnie wyodrębnionych cechach, a wzrost ich znaczenia w okresie zaburzeń na rynku finansowym zachęca do ich dokładniejszej analizy....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,35 zł 17,06 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,35 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Marketing w twojej firmie – ebook

    Norbert Oruba  

    Jesteś twórcą małego startupu lub właścicielem firmy? A może dopiero planujesz założyć swój biznes? Dzięki tej książce odnajdziesz się w świecie marketingu i zaczniesz prowadzić właściwe i zgodne z aktualnie panującymi trendami działania promocyjne. Dowiesz się, jak prowadzić blog firmowy, komunikację w social mediach, współpracować z influencerami i jak zbudować charyzmatyczną markę osobistą lidera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 35,91 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA