restauracja
Liczba pozycji: 5
Jak wypromować restaurację w internecie – ebook
Dorota Bajczyk
Blisko sto stron porad, pomysłów i inspiracji 50 pomysłów na posty na Facebooku 10 typów postów na Instagramie Prowadzenie LinkedIn dla restauracji Zasady współpracowania z blogerami i jak wybrać nazwę dla restauracji Restauracja w czasie kryzysuData dostępności:
Data publikacji:
Jakość w gastronomii – ebook
Marcin Bill
Jakość w gastronomii odgrywa istotną rolę. Chcemy zjeść dobrze i smacznie ale mało kto pamięta, że restauracja czy kebab muszą również wdrażać systemy zarządzania jakością, które niewiele mają wspólnego z przygotowaniem jedzenia w domu. To systematyczne, oparte na wiedzy naukowej działania, w wyniku których nasz burger jest nie tylko smaczny i bezpieczny dla naszego podniebienia ale także spełnia wszystkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Coaching. Złote zasady – audiobook
Maciej Bennewicz
Przewodnik po skarbcu coachingowej wiedzy Najprostsze, a zarazem najbardziej trafne polskie tłumaczenie anglojęzycznego coachingu to trening rozwoju osobistego , a w przypadku pracy z grupą - trening rozwoju zespołowego . W ostatnich latach coaching stał się niezwykle popularny, jak grzyby po deszczu wyrastają kolejne szkoły specjalizujące się w nauczaniu coachingu, za co drugim rogiem ulicy czai...Data dostępności:
Data publikacji:
COACHING, KREATYWNOŚĆ, ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów – audiobook
Maciej Bennewicz
Czytaj, baw się i rozwijaj! Narzędzia stosowane podczas typowego treningu coachingowego są nieco podobne do tych, które zawiera skrzynka domowego majsterkowicza - na ogół pożyteczne, mogą służyć szczytnym celom, jak na przykład budowa karmnika czy naprawa krzesła. Zdarza się jednak, że źli ludzie (albo nawet dobrzy, lecz zdenerwowani i zdesperowani) wykorzystują je w złych celach - by coś popsuć albo...Data dostępności:
Data publikacji:
Efekt viralowy – ebook
Jonah Berger
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...Data dostępności:
Data publikacji: