restauracja
Liczba pozycji: 5
Jak wypromować restaurację w internecie – ebook
Dorota Bajczyk
Blisko sto stron porad, pomysłów i inspiracji 50 pomysłów na posty na Facebooku 10 typów postów na Instagramie Prowadzenie LinkedIn dla restauracji Zasady współpracowania z blogerami i jak wybrać nazwę dla restauracji Restauracja w czasie kryzysuData dostępności:
Data publikacji:
Jakość w gastronomii – ebook
Marcin Bill
Jakość w gastronomii odgrywa istotną rolę. Chcemy zjeść dobrze i smacznie ale mało kto pamięta, że restauracja czy kebab muszą również wdrażać systemy zarządzania jakością, które niewiele mają wspólnego z przygotowaniem jedzenia w domu. To systematyczne, oparte na wiedzy naukowej działania, w wyniku których nasz burger jest nie tylko smaczny i bezpieczny dla naszego podniebienia ale także spełnia wszystkie...Data dostępności:
Data publikacji:
Wojna domowa. Wojny trzech królestw 1638-1660 – ebook
Trevor Royle
Pewnego dnia, pod koniec lata roku 1642, w pagórkowatej okolicy Warwickshire pod Edgehill stanęły naprzeciw siebie dwie armie: rojaliści wierni Karolowi I starli się z oddziałami parlamentu. Wojska te miały stoczyć jeszcze zacięte bitwy pod Marston Moor oraz Naseby. Wojna szalała też w Irlandii (gdzie oblegano Droghedę ) oraz Szkocji gdzie rozegrała się decydująca bitwa pod Dunbar. Wojna domowa stanowiła...Data dostępności:
Data publikacji:
Upadek komunizmu w Europie Środkowo-Wschodniej w perspektywie współczesnych teorii rewolucji – ebook
Przemysław Sadura
Książka nie jest historią upadku systemu komunistycznego w Europie Środkowo-Wschodniej, lecz na przykładzie wybranych państw tego regionu zarysowuje interpretację tego ciągu wydarzeń jako swoistego procesu rewolucyjnego. Nie wszystkie wydarzenia o znaczeniu rewolucyjnym mają charakter rewolucyjny. Czy upadek komunizmu w Europie Środkowo-Wschodniej był rewolucją? Ralf Dahrendorf twierdził, że to pytanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Efekt viralowy – ebook
Jonah Berger
Dlaczego niektóre anegdoty czy plotki rozprzestrzeniają się jak wirusy? Dlaczego pewne produkty bądź usługi stają się popularne wśród konsumentów, a inne nigdy nie osiągają sukcesu? Czy można nauczyć się zarażać ideami i sprawić, aby nasze treści stały się viralem? Niezależnie od tego, czy zawodowo zajmujesz się marketingiem, polityką, inżynierią, prowadzisz własną firmę, czy jesteś wykładowcą,...Data dostępności:
Data publikacji: