poprowadzic
Liczba pozycji: 7
Jak wreszcie zarabiać więcej – ebook
Bodo Schäfer
W książce „Jak wreszcie zarabiać więcej” przeczytasz, jak w krótkim czasie możesz zwiększyć swoje zarobki oraz osiągnąć satysfakcję i spełnienie w swojej pracy! A GDYBY TAK ZARABIAĆ 20% WIĘCEJ PIENIĘDZY? TERAZ LUB NAJPÓŹNIEJ ZA ROK? Bodo Schäfer podaje konkretne zasady i bezpieczne strategie, dzięki którym możesz zwiększyć swoje dochody w zadziwiająco krótkim czasie. Niezależnie od tego, czy jesteś...Data dostępności:
Data publikacji:
Spotkanie w organizacji. Od frustrującego zebrania, do twórczego i efektywnego spotkania – ebook
Marek Stączek
Każdy z nas potrafi dawać dobre rady, jak poprowadzić dobre spotkanie, czyli: zapraszaj tylko tych, którzy są niezbędni, omawiaj to, co istotne, i dostosuj formę do liczebności grupy. Problem w tym, że niewielu potrafi na co dzień to spożytkować. Książka Marka Stączka pokazuje nam krok po kroku, w jaki sposób ze spotkania zrobić fantastyczny ładunek energetyczny dla siebie i zespołu. Mogę potwierdzić,...Data dostępności:
Data publikacji:
VUCA - problem czy wyzwanie? Strategia sukcesu dla liderów. – ebook
Rafał Judek
Dla mnie świat VUCA jest światem obfitości informacji i możliwości. Ta obfitość i złożoność bywa kłopotliwa. Może oszołomić, może unieruchomić. Nie nazywam jej jednak chaosem. Wierzę bowiem, że słowa mają swoją moc i sposób mówienia o czymś jest w pewnym sensie intencją i predykcją mojego sukcesu lub porażki. Gdy mówię chaos – myślę negatywnie. Działania, jakie będę podejmował, mogą być przede wszystkim...Data dostępności:
Data publikacji:
Zasada najniższej energii. Dlaczego nam się nie chce i jak to wykorzystać w komunikacji, zarządzaniu, marketingu i sprzedaży – ebook
Michał Słotwiński
Jak wykorzystać ludzką skłonność do unikania wysiłku i chodzenia na skróty, by lepiej komunikować się, zarządzać i sprzedawać! Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ten...Data dostępności:
Data publikacji:
Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA – ebook
W. Chan Kim Renée Mauborgne
Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu....Data dostępności:
Data publikacji:
ABC small business'u 2014 – ebook
Włodzimierz Markowski
Jak sobie wyobrażasz własny biznes? - Jako miejsce realizacji swoich marzeń? - Miejsce, gdzie sam, bez szefa, będziesz mógł decydować o swoim losie? - Źródło życiodajnej gotówki, która zapewni Tobie i Twojej rodzinie godziwe życie i te wspaniałe wymarzone wakacje wśród palm na tropikalnej plaży? Wszystko to może znaleźć się w zasięgu Twoich rąk! Poczuj wreszcie zapach i dotyk pieniędzy,...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – ebook
David M. Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął...Data dostępności:
Data publikacji: