diabła
Liczba pozycji: 5
Kulawy Diabeł – ebook
Alain R. Lesage
Diabeł Asmodeusz, tytułowa postać Diabła kulawego, uwięziony przez madryckiego czarnoksiężnika w butelce, specjalista od "zbytku, rozpusty i gier", zostaje uwolniony na krótki okres przez studentadon Kleofasa Leandro Perez Zambullo. W nagrodę organizuje dla swojego wyzwoliciela niezwykłą wycieczkępo Madrycie. Dzięki tajemnym sztukom potrafi zajrzeć we wszystkie zakamarki, wkraść się do domów, choćby...Data dostępności:
Data publikacji:
Pani Twardowska – ebook
ADAM MICKIEWICZ
W balladzie Mickiewicz opisuje dość żartobliwie, jak mistrz Twardowski zostaje złapany przez diabła. P isząc tę balladę, Mickiewicz wykorzystał opowieść o legendarnej postaci z XVI w. Jej głównym bohaterem był alchemik Twardowski. Zaprzedał on duszę diabłu w zamian za powodzenie na ziemi.Data dostępności:
Data publikacji:
Polski Zaklęty Świat – ebook
Artur Oppman
Odkryj przed swoim dzieckiem polski zaklęty świat, o którego bohaterach z pokolenia na pokolenie opowiadały nasze babki. Pozwól mu poznać mieszkającego w lochach łęczyckiego zamku zabawnego diabła Borutę, który chciał się bratać z ludźmi i pana Twardowskiego, który w zamian za mądrość zaprzedał swoją duszę, a później spoglądał na świat z Księżyca. Pokaż mu polskich znanych od pokoleń bohaterów, którzy...Data dostępności:
Data publikacji:
Jungowska interpretacja marzeń sennych – audiobook
James A. Hall
Zwarte omówienie jungowskiej metody analizy snów z podaniem podstawowych pojęć stosowanych w praktycznej interpretacji marzeń sennych. Książka jest przydatna zarówno dla praktykujących terapeutów jak i dla laików. Autor, psychiatra i analityk jungowski, wyraźnie opisuje proces rozumienia snów i odnosi się do ich celu. Marzenia senne dotyczą głównie „rozwiązywania problemów oraz rozwoju osobowości”....Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook
Ryan Holiday
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...Data dostępności:
Data publikacji: