apteka
Liczba pozycji: 2
Marketingowe zarządzanie apteką – ebook
Tomasz Barałkiewicz Małgorzata Michalik Henryk Mruk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów – ebook
praca zbiorowa
W niniejszej publikacji wyjaśniamy, jak stosować w praktyce przepisy prawa farmaceutycznego, ustawy o zawodzie farmaceuty oraz wielu aktów wykonawczych. Książka „Zarządzanie apteką. Przewodnik dla kierowników aptek i farmaceutów” to zbiór najważniejszych reguł, którymi należy się kierować, pracując w aptece, począwszy od obowiązków kierownika apteki, realizacji recept, w tym recept z błędami,...Data dostępności:
Data publikacji: